Lily Lolo lipsick.

Har köpt 2 st läppstift från Lily Lolo, Intense Crush till vänster och till höger French Flirt. Men får inte till färgerna till hundra på bilderna.
Det är mjukt och skönt, sitter bra. Klart bäst om man har en lip liner först och biter av på en bit papper.
Jag har använt mej av bara lipgloss så länge att jag inte riktigt känner mej hemma med för mycket färg.
Vet inte om jag passar i någon av dessa, tycker kanske att Intense är lite mycket nude, fast lite korallig. Och French lite mörk och kanske lite för pyttelite åt det blå.
Det står om Intense att den var till den trendiga och om French att den passade till varma toner.

Hur som helst kommer jag att använda dom i kombo, ibland även med mitt nya oranga från Make up store.



Man blir inte torr om läpparna efter att ha använt dom heller.
Önskar att dom tog fram ett mer brun/koppar.


Blir så full i skratt över att jag inte klarar av det här med bildernas plats.


d






Kommentarer

Populära inlägg