Min frukost.

Vet inte om det är nåt att visa egentligen, men har lite tråkigt.
En halv skivad banan som bara låg på bänken fick samsas med en surdegslimpskiva med mosad Avokado och Tomat från min bästa lokala handlare Pernilla .  Även persiljan kommer därifrån.
I koppen är det kokade varmt vatten med skivad Ingefära, som jag sen pressar i en halv Citron och en tsk honung. Starkt och gott.

Köpte också ett gäng Grönkål, Morötter och Potatis.
Gjorde mej en hel plåt  Grönkålschips i går, med rostad Paprika krydda,salt och Cayenne, som fick gå in i ca 40 grader tills dom blev härligt knastriga. Åt upp allt själv:)

Hade 2 av mina barnbarn idag, så jag gjorde pannkakor åt dom. Hittade ingen sylt, så jag kokade ihop lite Blåbär, Hallon,Äpple och den andra halva Bananen med lite rårörsocker och vaniljpulver.
Vart väldigt gott.
Nu väntar jag på maken och Sushi:) :)

En lustigare variant:

Till vänster en kardemummabulle med smör och ost...vet läskigt...men gott:)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg