Glossybox November.

Här kommer innehållet i min box:
http://www.glossybox.se/referal?CI=Mzg2NzA=
Boxen var ju stilig och innehållet tycker jag sådär om, halvbra-bra.
Naobay oxygenating cream moisturizing : är ecocert, natural&organic innehåller bla rosehip oil och sötmandelolja. Passar alla hudtyper. Känns skön på handen luktar lite svag citron.
Botanics the power of plants jonic clay mask shine away från Kew Royal botanic gardens i London.
Ska säljas på Apoteket Hjärtat och fick med en 10kr rabattlapp så jag kan inhandla mig en där.
Innehåller ok saker som tex Pilbark.
Singelskugga Damson black från svenska Emite makeup, mineralskugga med bra pigment.
Sen kommer grejerna under bra strecket: Torrshampo från Batiste Dry shampoo xxl volume och Wonder Lash mascara från Oriflame.
Använder aldrig torrshampo och Oriflame säljer jag ju själv, men just den här mascaran är inte min favo.
Har ett långt förhållande med Green Pride:)

Sen blev det så här, vilket jag tänkte ut igår när jag gick och hämtade krukan som var lite för stor för mina älskade Hyacinter.(Visste ju att boxen skulle komma idag vilket den gör 2 dagar efter postens mail)


Kommentarer

  1. Fick samma som du, bara en annan typ av mask....Vet du hur torrschampoot går ihop med att tvätta håret som du/vi gör? Måste man rensa sen med sista-tvätt-schampoo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag kollat och det värsta jag kan se är Disteraryldimonium ( quaternary ammonium salt)och Cetrimonium Chloride (kallas vanligen balsum och är det aktiva ämnet i nästan alla hårbalsam. Det används som konsistensgivare och speciellt i balsam för sin antistatiska effekt.
      Jag kan ju inte detta med kemi,men tycker inte att det ser helt uppåt väggarna ut. Jag ska testa utan att ha i ett sista-shampo iaf.
      Vad fick du för mask, samma märke?

      Radera
    2. Samma märke men en lermask. Den gillade jag......

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg