Glossybox Januari.

Oj vad mycket jag har läst om denna box alla redan, tyvärr kan jag väl tillägga. Har gått med i några FB-grupper som tar upp väldigt mycket om Glossybox och andra boxar och skönhetsprodukter.
Har också fått tips på fler svenska boxar som jag vill prova, men tänker inte ha fler boxar åt gången så det får bli när jag tröttnat på GB...tror jag
Skriver mer om dessa boxar i ett eget inlägg. Här kommer bilder på Januaris GB iaf:





Tror jag kan hålla med om att detta var den sämsta boxen hittills:(
Tandkrämen och dagkrämen går fetingbort, likaså Benefit por-primern eftersom den bla innehåller Dimeticone gånger 3 och en massa annat elände. Vaxpennan till brynen hittar jag ingen inci om och inte heller någon helt utförlig till oljan. Den sistnämnda ska jag använda till nagelbanden.
Är med i en byt och säljgrupp på Fb och har nu bytt bort oljan och pore, vaxpennan använder jag, tandkrämen tar sonen och dagkrämen säljer jag eller byter jag med=nöjd trots lite besvär.

Kommentarer

Populära inlägg