Nubar Appel pucker crush.

En riktigt knallig grön med lite skrovlig yta är detta lack från Nubar. Mitt första jag någonsin provat.
Lite svår målat, inte jätte, men vallade lite. Här har jag 3 lager ovanpå China Glaze Starboard , går säkert att få opakt på egen hand, men mer jobb. Torkar otroligt snabbt, men har 2 lager Seche vite på för jag gillade inte strukturen, det var liksom mitt i mellan. Blev liite blankare med överlack men inte så mycket skillnad alls faktiskt.
Det blir grön Onsdag hos Karin idag, titta in för fler gröna, sköna.








Kommentarer

  1. Ser läckert ut!!
    tänker mig att över svart blir det magiskt ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa varför inte...tänkte inte på de...;)

    SvaraRadera
  3. Nej men gud så coolt Nubar Appel pucker crush lacket ser ut då!! :) Ha-begär!

    SvaraRadera
  4. Men, det här har jag missat! Jösses så vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att jag kan visa nåt som "ni" inte redan sett 100 ggr;)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg