Snöyran runt knuten.

Dagen är trist, det har blåst väldigt mycket hela natten, och på morgonen så började det snöa också.
Gubben fastnade med bilen nästan direkt utanför huset, så traktorn fick dra upp honom, blev lite sen till jobbet. Snart är det dags för sonen att åka till sitt kvällspass, han får skjuts idag, undrar om den kommer upp dom 500 meter som vi har från stora vägen.
Väntar paket från Glossybox och Edgypolish förrutom iHerb, men den sista kommer till Ica, Vill inte att sakerna ska frysa för mig i postlådan, så jag har ringt posten och tror jag fått till så att lantbrevbäraren ringer mig då jag har paket i lådan. Idag var inget vilket var tur i oturen, tvivlar att jag kan få ut bilen alls. -3,3 grader men huvva för att gå ut idag någon längre sträcka, räcker ut till djuren och tillbaka. Här kommer lite kassa mobilbilder tagna genom fönstren.




Nåt som livar upp stämningen lite.

Kommentarer

Populära inlägg