5 nyanser av rosa.

På vänster hand har jag 5 olika rosa och på vänsterhanden har jag bara Dance legend nr 15 som är ett roligt lack som byter färg efter min temperatur. Jag och rosa går ju inte ihop, men tänkte att jag målar bara ena handen och tar sedan av det för att sätta på nåt roligare, glöm. Efter att ha lackat vänsterhanden så slog jag i ett finger och när jag ska torka bort det så sabbar jag alla på den handen och eftersom jag vart så kär i lackets skiftningar så målade jag genast nytt. Här kommer fler bilder:
När DL torkar vilket det gör otroligt snabbt, så är det matt. Jag har 3 lager på alla naglar.
På vänsterhanden är det alltså ringfingret som är Dance Legend och som är lika som hela högerhanden.
Där lacket är mörkare rosa har jag spolat handen i kallvatten. Så coolt, måste genast köpa fler termolack.

Måste också säja att Piggy Paintlacket som jag köpt från iHerb som är ett snäll-lack som jag köpt för att måla min sessie 2 år, som jag tycker ska slippa gift på sina söta naglar.
Men som torkade väldigt sakta, hur ska man kunna hålla barn stilla så länge.
Står så här om det på iHerb:
Piggy Paint
Piggy Paint is non-toxic; it's free of formaldehyde, toluene, phthalates, bisphenol A, ethyl acetate and acetone. Say good-bye to harsh, smelly chemicals and hello to Piggy Paint
Inci:
Aqua, acrylates copolymers, butoxy diglycol, melia azadirata. May contain: mica, red 34 lake, ultramarines, titanium dioxide, iron oxide pigments.
Bara några till ;)




Kommentarer

Populära inlägg