10 Tomma.

Överst: Oral B tandkräm som jag ratade efter att ha testat den en gång. Full av skräp och inte god.
Rapsodine Body lotion på rapsolja, som jag använt till händerna, inte heller den poo fri.
DR Woods lavender tvål, var sådär, ren men inte så återfettande som jag hade hoppats på.
Kiss my face- tvålen med lavender var bättre tyckte mina händer.
Dr Woods flytande Castille tvål är bra och luktar så gott.
Weledas citrus body lotion, luktar lite för starkt av citrus men är annars väldigt bra och mycket dryg.
Millet nourishing shampoo, var inte heller nåt jag föll hejdlöst för,, bra men inget speciellt.
Naobay dagkräm, gillade jag, ren, luktade gott och gjorde det den skulle.
Egyptian magic, litet prov bara, men ok, mycket fet salva för torra händer tex
Liggets shampo- tvål, ren, men passade inte mej, killarna i huset gjorde slut på den.


Kommentarer

Populära inlägg