Female balance och Hormoni.se

Jag har just fått hem min tredje ProgersterAll kräm och det låg så trevliga små presenter i att jag måste göra ett inlägg om dom. Har ju kommit till stadiet i livet som gör en varm och kall om vart annat, och ibland en KLIMAKTERIEKOSSA. Har skrivit ett inlägg om min resa men inte vågat publicera den än, vi får se om den kommer ut eller inte. Hur som helst, så har jag vid ett par tillfällen behövt fråga om krämen och Sylvia på Hormoni.se har varit så gullig och svarat mej. Fått så bra hjälp. Med i paketet låg nu Magnesium gel och lotion samples och en liten flaska med Magnesium oil som inte är en olja utan mer som en mist, och även innehåller Msm, som jag har använt och använder både i ansiktet och i magen. Ska bli trevligt att prova dom alla 3 och så glad över att min beställning gick så kvickt, 3 dagar wow. Men tur för jag skrapade ur det sista ur den avklippta tuben i morse.

Kommentarer

  1. Hm där påminde du mig om att jag snart borde beställa hem ProgesterAll....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha där ser man, vi är fler ;) Vet inte hur jag skulle orka utan den faktiskt.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg