United in pink, holo.

Nej nu ger jag upp, jag har inte det som behövs för att bli någon konstnär i nailart. Och är dålig på att prestera när jag inte har lust. Plus att jag inte har några rosa. Ville nåt helt annat med ringfingret, men blev trött på mej själv och målade över det och petade sen med penseln bara. Gjorde ett försök till ett rosa band på tummen också det en katastrof. Färdiggnällt för denna gång. Titta och le.

Här kommer länk till lacket utan kladd:http://annkicki.blogspot.se/2014/08/rival-de-loop.html
För det är ett väldigt fint rosa holografiskt lack.
Hos både Helena och Kerstin kan man idag se rosa holos.











Kommentarer

  1. Nej, du får ju inte ge upp!! Jag tycker inte alls det rosa bandet är en katastrof. Själv är jag verkligen ingen stjärna på frihands nail art, men övning ger ju färdighet säger dom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll du Helena:), skulle ge helt upp om det inte vore så kul.

      Radera
  2. Jag är inte heller någon hejare på nailart, så jag blir ritkigt impad av ditt rosa band här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin, vi får väl jobba på det;)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg