United in pink.

Rosa är ju inte min färg, men jag tycker färgen i sig är fin och ett fint ändamål är också det här att uppmärksamma bröstcancer. Min mamma dog i det när hon var 45 år. Hade hon fått det idag kanske hon levt, för forskningen har ju gått framåt. Hos Helena på Lacky corner finns fler rosa skönheter http://www.lackycorner.com/
Men nu till lacken, jag har Dance legend termolack(178) som bas och tejpade sen ett litet kryss som jag fyllde i med ett gammalt Depend 034 och där i mitten där det blir som ett hål satte jag en stjärna. Topplackade först bara dom två naglarna, men körde sen på resten med. Jag är barnsligt förtjust i mina termonaglar, kan sitta och blåsa på dom bara för att höja värmen så dom ändrar färg.
När dom är ljusa är jag varm, och tvärtom då.



Sval.
Varm.
Bara ett kraschat simpelt lack, utan krusiduller. Men svalare.
En suddig bild men har spolat handen i kallt vatten i badrummet.












Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg