Söndagens nailart.

Fritt val idag, vilket är bra för mej som lekte lite bara. Har testat Go for the Green, Play Laugh från Hugonaturals, som är bland det snällaste man kan ha på sina naglar.
Frukt och grönsaksbas med en hint av akryl, och tas bort med varmt vatten. Och ovanpå det duttade jag på kopparglitter från Bellápierre.2 lager Play laugh som torkade direkt. Jag är glad över att jag garderade mej med Isadoras peeloff innan, för detta åker bort direkt....tror jag
Men kika in till LeLack kanske orkar några pimpa sina naglar och lägga ut för beskådan.







 Hade minus 16 i natt när vi kom hem, och ca 5 cm snö. Men solen skiner i alla fall.






Kommentarer

  1. -28 igår på kvällen hos jag... somrig manikyr du visar, gillar färgkombon av grönt och koppar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, ja då ska ju inte jag gnälla:) Längtar till vår/sommar och pigga glada manikyrer.

      Radera
  2. Oj nej så långa grader har inte jag. -16 kan det förvisso bli men -28 då ska det mycket till alltså.
    Tycker manikyren ser fin ut, det gröna lacket har en härlig nyans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och ja den gröna var söt..och tror även den, liksom den cerisa kommer att hamna hos mitt barnbarn på 3 år.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg