Blommiga vingar eller Nailart Sunday med bara mej som deltagare.

Pimpade till Isadoras angel wings med ett par dottingtools och några lack.
 Tänkte först ha det som ovan, men tyckte den var lite enkel så jag klämde i med lite gröna blad och en svart dutt i mitten och då vart det så här:





Jag saknar Nailart Sunday, både att delta med nya konstellationer och att senare kolla in dom andras.
Och jag saknar Lela, men så är det ju i livet man måste prioritera och det innan man kör slut på sig.
Ego som jag är hade jag nog trott att någon skulle ta över.
Men antar att det är rätt mycket jobb med det och alla har väl fullt upp. Jaja jag har min egen idag.
Snöig Söndag på er.











Kommentarer

  1. Superfint! Saknar också Nail Art Sunday. Även om jag sällan själv deltar är det kul att se alla andras tolkningar och manikyrer. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pamsan. Ja man fick så mycket mer fantasi med nailarten då. Nu vet man ju inte ens vad det är för veckodag pga det ;)

      Radera
  2. Söt och fin nail art. Vi får väl försöka "arta" på ändå, det är ju rätt kul att utmana sig själv! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det har du så rätt i Lotta, vi artar oss;)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg