Lite jobbigt just nu.

Jag brukar skoja och säja att jag har 3 pappor för att jag ingen mamma har. Men 2 av mina pappor blir 79 år i år och man märker nu att det går nedför.
Min biologiska ligger nu på sjukan i Västervik och är väldigt, väldigt dålig, från att i Söndags vara som vanligt till att nu knappt vara kontaktbar.
Imorgon ska mitt barnbarn opereras igen och samtidigt ska jag köra in den andra pappan till sjukan här i staden.
Jag kom nyss hem från Eskilstuna från en stor men helt ok undersökning.
Kört i snöstorm, så jag lägger alla tankar på blå Måndag åt sidan. Och resten också och drar täcket över huvudet.

Kommentarer

  1. Usch, det låter inget vidare alls. Här kommer en kram till dig! Hoppas att din pappa återhämtar sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snällt:) Jag hoppas verkligen det också.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg