Ansiktsmask från Tvål.

Jag testade den rosa längst ut till höger och blev jätteförvånad då den visade sig vara en pappersmask, trodde det var en kräm. Men den var ju enkel att sätta på och klart enkel att ta bort.
Såg när jag läste lite noga i innehållsförteckningen att den inte var helt ok egentligen, men jag testade den i alla fall.
Hade den inte på 20-30 minuter som det stod för jag är alltid så otålig, men 10 minuter kanske.
Fick en fin och jämn hudton, kände mig återfuktad och väldigt len efteråt.
Vet inte om jag gjorde riktigt som jag skulle, för jag sköljde av ansiktet och tog ansiktsvatten efter.
Testar den blå nästa vecka.
Finns på Tvål.se och kostar 25 kronor.

Vid första anblicken ser jag ut som 90 år, när jag i själva verket bara är 25, vad konstigt;)

Kommentarer

Populära inlägg