dag och natt´s sojaljus.

Jag sålde Dag och natt smycken för en tid sedan och vart då så kär i deras sojaljus och helst den med grönt te.
Har nu kollat upp dom vanligaste doftljusen som är poppis och kommit fram till att jag inte vill ha några med parafin eller ens stearin i.
Och när man jämför priserna så kom jag på att dag och natt har bra pris och ännu mer för mej som står kvar som säljare/medlem.
Så nu köpte jag 3 stora i dofterna green tea, amber vanilla och frangipani. Köpte också ett myggljus som heter citrionella.
Dom stora kostar till kund 90 kr och har en brinntid på 60 timmar. Dom små kostar 30 kr och brinner ca 12 timmar.
Voluspa med 50 tim brinntid kostar idag 248 kr på Lyko
Woodwick 40 timmars 139 kr på Lyko.
En har jag tagit upp till sovrummet.





Kommentarer

Populära inlägg