6 tomma denna gråa Söndag.

För ovanlighetens skull så har jag nästan bara gillaprodukter idag i min tomma hög.
Handtvålen från Rønsbøl , som visserligen inte var helt ren enligt mig, men doftar gott och har varit dryg och bra.
Duschgel från Deep steep, tror den heter brown sugar, har varit bra, är kanske inte riktigt min allra godaste doft, men har räckt i en evighet. Kommer absolut att köpa fler, alla dofter dom har:)
Ansikts rengöring från Alterra (Tyskland) har varit kanon och en ny ska inhandlas å det snaraste. Krämig, rengör och återfuktar mycket bra. 2 i 1 så det är toner i samma smet liksom.
En kroppslotion i regnbågens färger från Tvål, har varit så kul att lager för lager känt olika dofter. Kan lugnt tänka mej en ny i andra dofter bara för att...Kom i ett survival kit. Love.
Från esse vann jag ju ett annat kit med rengöring, denna rengörings gelé var underbar och doftade himmelskt.
Sist och minst var en peelingkräm utan korn i från Juice beauty. Kom i en glossylåda och jag gillade verkligen den. Man fick ett riktigt glow efteråt. Kanske ska införskaffa mej en fullsize.



Kommentarer

Populära inlägg