Pimpad Nordic cap.

Jag lackade med Nordic cap nr 47 igår för att vara med på grön Onsdag (se gårdagens inlägg) men var inte så nöjd med resultatet.
Ville göra något mer så det slutade så här.
Färgerna påminner mig om något, men kommer inte på vad.

Måste också tillägga att jag ett tag var orolig över hur mina naglar såg ut efter det att jag hade lackat av. Skivade sig jättemycket och såg allmänt kassa ut. Funderade ett tag och bytte sedan ut min underlack, som ett första försök till bättring och det försvann helt.
Jag som var ledsen över att det snart var slut, är nu glad över att jag inte köpte det från Fb-gruppen som köper/säljer Glossybox produkter. Garlic nail treatment heter det.






Här är lacken jag använde till denna enkla manikyr, för det är den ju, enkel, sen att jag lyckas så där med raka linjer är en annan femma.








Kommentarer

Populära inlägg