RdeL Blogger´s collection Irina.

Nästan blåbärsblå jelly, som är hur fin som helst. 3 lättmålade lager om än lite knepig pensel.
Torkade snabbt, men har seche vite ändå förstås. Låter inte som om många gillar jellysar, men det gör jag...mycket. Från att i starten bara vilja ha Indie/glitterlack till att nu nästan vägra glitter och bara gilla kräm och jelly, ja sådan är jag. Fast jag gillar också glitter men avskyr borttagningen av det.
Blå Måndag här kommer jag...... Ni förstår att klicka på dom dära punkterna va? För att komma till Emelie´s blåa Måndag.
































Kommentarer

  1. Riktigt snygg blå färg, älskar såna nyanser! Du har väldigt fina naglar också :) Tack för att du var med på blå måndag! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emelie, det är samma här, vill äta upp naglarna nästan.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg