Silver ringlad Depend på Peggy stage Stacy.

Jag tyckte att Stacy var väldigt vackert men jag har ju nya plattor, så kan inte låta bli att stämpla lite.
En sjukt bra platta är detta, aldrig blivit så skarpt och fint tidigare.
Och har gjort 2 köp hos edgypolish.se på några dagar, sedan lägger hon ut på Insta att über plattor och mattan jag velat ha så länge kommer in i butiken idag. En av dom tuffaste lockelserna på länge att motstå....eller








Lät först båda ringfingrarna vara blå, men som kom stämpeltestar lusten igen, tog nytt mönster och ett nytt Dependlack.

Kommentarer

  1. Men åh, detta ser helt fantastiskt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag blev faktiskt rätt nöjd med det om jag får lov att säja det själv. Det satt i 6 dagar som berget.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg