Cirque Josephine och GRÖN Onsdag.

Detta underbara holo lack köptes på rea hos Edgypolish och jag älskar det verkligen. Tyvärr lyser solen med sin frånvaro så man får gissa med blixtens hjälp hur det skulle se ut i sol.
2 lager. Men eftersom jag ikväll ska ha en klänning med snöstjärnor på mej, så satte jag dit 3 stjärnor ovanpå, vilket jag egentligen tycker var ett helgerån...öhh säjer man så? Ibland ploppar det upp gamla ord i min gamla hjärna, som jag knappt vet vad det är. Nu till lacket. Och sen in till Karin. http://vackerunderbar.se/

Ostädat men utan seche vite, tuggan man ser på kanten är lampan jag fotade under.





Och så den andra labben.











Kommentarer

  1. Superhärligt, med blixten ser man hur fint det här är! God Jul! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det är det faktiskt...Fast det inte syns så bra.

      Radera
  2. Helgerån är ett existerande, och i vissa sammanhang mycket användbart, ord =) Fina naglar och jag tycker att snöstjärnorna var riktigt fina =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...du är bra å ha du, tack för lektionen (på riktigt alltså inte ironi:) Och för dina värmande ord.

      Radera
  3. Otroligt vackert! God Jul! Och inget helgerån där inte!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg