10 tomma / utrensade.

Sorterat ut saker som gått ut eller som jag inte använder...längre.
Från vänster Youthful Trends Caffeinated Make-up primer, den var rätt bra och finns bara en liten skvätt kvar, från iHerb.
Idun Lejongap, där tog den ljusa fort slut och jag köpte en ny för längesedan, säjer väl en del om vad jag tyckte om den. Lite smulig tycker jag den är bara.
Annemarie Börlind Brunette creme pastell, en på tok för mörk färg för mej, annars har jag verkligen gillat den.
Dr.Hauscka Ansiktsolja, är halva kvar av, vet faktiskt inte varför den inte blev använd. Men det kom väl en annan emellan.
esse eye make-up remover, fick jag aldrig att funka, den sved enormt i mina ögon, mycket trist för jag gillar esse.
alverde color&care 2in1 make-up. Den var också rätt ok, men gav ingen färg på mej.
Alterra Silk skin make-up 03. Hyfsad den också, men lite mörk.
Real Techniques make-up spong. Älsk på den, köpt en ny och på mej är den bättre än Beauty blendern.
Sedan kommer 2 av makens deon, alverde den lilla är köpt i Tyskland, funkar inte alls.
Natural Groming Mountain, från iHerb, funkade inte heller.

Kommentarer

Populära inlägg