Physicians formula Bronzer.

På iHerb köpte jag Physicians Formula Inc organic wear 100% natural orgin.
Det är en lagom och rätt diskret bronzer för istiden vi befinner oss i. Den kan vara lite för ljus på sommaren kanske, fast jag har ju lite färg kvar sedan Teneriffa för ett par veckor sedan, så inte säker att den blir för ljus i sommar, när jag grunnar på det. 
Det finns ett smått skimmer i den, men det var med nöd och näppe jag såg det i solljus, men det finns där. Jag brukar inte gilla något som glittrar, men gillar denna. 
Och en sådan smart förpackning sedan. 
Den är gjord av kraftig kartong, med 2 lock och under det sista locket ligger en platt bred pensel, som var helt ok. Där fanns också en liten spegel.
Än så länge gillar jag den, men ska testa den ytterligare några veckor, så kommer ett slut resultat sedan.
http://www.iherb.com/iherb-brands?rcode=TDG065
Länken tar dej till iHerb, men jag lyckas inte få den till bronzern.





Kommentarer

Populära inlägg