maria nila sheer silver shampoo och contitioner för testning.

Jag har ju shampoo och balsam som jag är helt nöjd med, (Scandinavian herbs) men vill bli av med lite gulnat gammal henna i topparna. Så jag ringde upp maria nila och fick prata med en jätte trevlig tjej som jag tror heter Susanna. Jag ville veta om deras silver shampoo för blont hår, även funkade på grått. Och visst gjorde den det. Dom skulle ändra i texten på hemsidan och var glada att jag frågat. Köpte hem dom från eleven, eftersom dom hade 15% på hårvården. Skickade beställningen i Fredags och nu Måndag hämtade jag paketet i postlådan. Snabbt och bra. Fick också testers som synes på bilden. Sur på mej själv att jag tvättade håret igår, vill ju testa detta nu. Ska bli som en kur mellan varven.
Återkommer då jag testat en och flera gånger.


Balsamet.

Shampoo.
Nu vill jag bara skriva att jag brukar sky dimethicone, propylene glycol och lite annat som finns i här, men tänker att ändamålet helgar medlen om det nu heter så..men ni fattar:)

Kommentarer

Populära inlägg