Tandblekning från White One och Buzzador.

Fick ett erbjudande från Buzzador om att få köpa ett tandblekningskit till halva priset. Och jag tyckte verkligen att jag var i behov av det.
Hämtade paketet i Torsdags och testade direkt och såg på en gång skillnad, efter bara en gång, wow verkar lovande tänkte jag.
Gick från en 5:a på kartan till en 4:a, men nu efter 4 gånger, så ser jag inget direkt mer resultat. Fast man ska köra morgon och kväll i 14 dagar och använda tandkrämen (det gjorde jag första gången igår kväll) Och man kanske inte skulle dricka kaffe, men det gör jag , för det stod inget om det i instruktionerna.
Så här ska man göra: Borsta först tänderna som vanligt och pensla sedan på ett tunt lager med pennan på tänderna, stoppar in en liten plastmoj med blått ljus som ska lysa på tänderna i 20-30 minuter. Vet inte var den är på fotot, utanför bild tydligen. Spottar sedan och sköljer munnen. Klart!
Men så ska man då använda tandkrämen under tiden och efteråt, med kom också en munspray som ska hjälpa till att bevara tänderna vita och att ge god andedräkt, men vet inte om jag vill använda den, mycket i detta som jag annars inte använder liksom...
Ibland är jag som Fantomen som går ur sin grotta och klär sig som en vanlig man, för er som fortfarande minns det;)
Här nedan kommer en hemsk bild på en hemskt trött kvinna, som gör sin kvällsrutin. Man ser inte klok ut. Återkommer efter hela behandlingen och talar om slutresultat.

Kommentarer

Populära inlägg