Blå manikyr och ev ingen Blå Måndag:)

Antar att Blå Måndag ligger nere i en månad då ägaren till detta engagemang spenderar sina dagar på Hawaii. Men jag tar och visar mina blå naglar ändå.
På dom övre bilderna har jag  Sally Hansen 630 och kiko 48, med lite vita dots i form av essie blanc.
Här ovan syns nästan allt jag använde mej utav i denna manikyr. Missade den smala penseln, som jag använde änden på, för att göra prickar.

Tyckte det behövdes något mer och tog då fram det matta lacket från Glam och lackade lill på vänster och pek på höger. Sen var jag nöjd. Ja inte hundra för dottsen blev inte som planerat eftersom jag inte hittade mina dotting tools, som var nerpackade i boden, men som jag nu letat upp.





En lite bonusbild på en smutsmaya som var helt slut efter lång promenad, men som nu är duschad och len såsom en dvärgschnauzer inte ska vara..len alltså:)



Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg