Urban Decay Brow- beater.

Jag har nu snart testat allt till mina ögonbryn, tycker inte att jag hittar rätt, varken färg, konsistens eller så retar jag mej på att den tar slut på några veckor och kostar flera hundra. Så nu ratade jag Anastasia ( som jag haft 2 el 3 olika av) och köpte en från Urban Decay istället. Köpte den i neutral brun, men skulle vilja att den hade gått lite, bara lite åt grått.
Men den är ju så bra, urlätt att måla med och sitter bra. 
Än så länge är det den bästa jag haft....
Jag har inte många strån i svansen på mina bryn så där måste jag måla rätt ordentligt, annars är den kanon att rita små tunna strån där man saknar också. Tror att jag gav 170 kr och sist köpte jag nog anastasia på kicks för 215 kr.
Sorry för mitt dåliga foto, missade den lite korthåriga borsten. Lite annorlunda en tex brow wizen från Anastasia, lite hårdare typ, men bra.

Kommentarer

Populära inlägg