Liten Skincity haul.

 Leveransen är snabb, typ 2 dagar och sen är den så fint paketerad. Den fina blomman som man tyvärr inte kan återanvända, det fina silkespappret, kassen, den lilla sminkväskan och dockan.
Bilderna vill inte ligga där jag vill ha dom..sorry

 

 



 

Jag väntade in rabatten på Maria Åkerberg, eftersom min foundations test hos skincity talat om för mej att jag ska passa i den här i färgen , warm.
Passade också på att köpa mej en kajal, i mörk petrol.

Dagen innan var det 25% på Smith & Cult och eftersom jag inte kan rättfärdiga ett lack ens för mej själv som kostar 239 kr, så vart det ju mycket bättre med 143 kr.

Men alltså fick jag ju paketen dagarna efter varandra, men fick 2 olika dockor och olika gratis test (samples) det kan inte vara en slump och det gör mej som kund så glad när jag öppnar mina paket.
Så glad att dom får ett blogginlägg och en Instagram hyllning.






Kommentarer

Populära inlägg