Maria Åkerberg´s Foundation warm.

Har ju kört med bareMinerals Bareskin dom senaste 2 åren (vintertid) Men då jag gjorde en foundation test på Skincity, så tyckte dom att jag skulle ha denna.
Idag har jag testat den för första gången. Jag provade först med fingrarna, men icke..den torkade så snabbt att den inte gick att stryka ut på huden.
Tog fram en beauty blender som jag fuktade lätt, och genast gick det bättre. 
Men allt som allt så behövdes 3 sprutt och det tyckte jag var mycket.
Färgen var helt perfekt på mig, men jag vet inte om jag tokade mig med att dutta över lite med Tikeis puder/foundation, för att fixera det tänkte jag, men blev lite torrt/kakigt på hakan.
Testar nästa gång utan den sistnämnda.
Kanske måste jag satsa på ett serum el dyl att ha under, för den blev liksom lite torr. Hmm funderar lite på det.


Kommentarer

Populära inlägg