Curalistämplad Appeal4.

Man borde ju inte visa sådana här torrbollar till händer, men då skulle jag ju aldrig kunna lägga upp lackbilder.
Här har jag stämplat Appeal4 addicted to med en för mig ny Curaliplatta. Prövade flera lack, men ingen ville följa med upp på stämpeln förrän jag tog Lámbres inte helt svarta nr 11.
Så som vanligt har jag olika på naglarna, på tummen  har jag Isadoras gothic black och resten först lambre 11 och sedan duttade jag på med rimmels azure(det blå) och lillfingret fick en omgång av Moyou orchid chic. Tumme och ringfinger fick en dutt av rimmels blå också.
Jag kan ärligt säga att jag var toknöjd med på och långfingret.



Sedan kan jag ju inte låta bli såklart, att testa annat på andra handen. Dom blev så här:



Men det är borttagna nu, för ska på begravning idag. Så då fick det bli ett annat grått holo från angland, visas snart i en blogg nära mig;)

Kommentarer

Populära inlägg