Testar Skin renewal med Smartson.

När denna manick var ny så läste man om den överallt, och jag ville så gärna testa den. Efter ett tag läste jag på någon naturlig blogg om att man inte skulle använda sig av den.
Men när jag nu fick chansen att testa den för 480 kr, så tog jag den.
Det finns många märken, men tror att gemene man säger dermaroller om dom allihop.
540 stycken små nålar, 0,2 mm om jag ska vara helt rätt, som man ska rolla på rengjort ansikte åt alla håll några minuter på varje problemområde, i 5-7 dagar sedan göra uppehåll i lika många dagar.
Jag började igår den 4 /7 och tog några före bilder för mitt minne skull.
Trodde det skulle göra ont, men kändes endast pyttelite i pannan.
Det blev en liten värmeökning, men inget mer. Kanske gjorde jag för löst.
Tog sedan serumet också, Rejuvenating serum som ska stimulera hudföryngring, kollagenbildning och speeda på läkningen.

Kör på så skriver jag när det gått ett tag, med ett gott resultat förhoppningsvis.
Jag vill väldigt gärna minska mina rynkor på överläppen och liite tiill.

Kommentarer

Populära inlägg