Glossybox Februari.


Februariboxen är ju en specialbox till alla hjärtans dag, vad jag tycker om den dagen låter jag vara osagt. Men boxens innehåll det kan jag orda om med ett ord: trevlig.
Jag sätter in innehållskortet nu så ni får se direkt.

1: Lip plump, helt ok, smakar som tandkräm på läpparna, lite chilistukad och med glans som trots sin lilla applikator är rätt fin. Mjukgörande då? Sådär, en 3a av 5 typ.

2: Kopparfärgad highlighter, njaa, på min vinterbleka hy gör den sig inte direkt. Provade den på ögonlocket istället, helt ok. Men inte så länge sedan vi fick en liknande. 2 av 5.

3: Sheet masker kan man aldrig få för många, önskar att jag fått en av dom andra färgerna för en äldre hud, men denna testar jag på Söndag.

4: Decléor masken undrar jag om jag inte haft tidigare, tror jag brukade sova med den på.

5:Mascaran har jag bara testat lite snabbt ovanpå min Idun magna. Återkommer om den.

Jag tycker det är roligt med Glossybox, för ibland gör dom mej rätt besviken, som när man får Decemberboxen i mitten av Januari och 1 vecka senare kommer Januariboxen. Jag tänker att nää nu får det vara, jag slutar, men så kommer det en bra box och så kör man ett tag till.
Jag tycker fortfarande att det är bra , oftast för dom 139 kr det kostar.
Är du sugen på att testa? Tryck här.

Kommentarer

Populära inlägg