Nailart Sunday tema: rutor.

Rutor var veckans tema och som vanligt på Söndagar är jag sen. Nu har jag suttit och kisat så jag nästan tänkte klistra fast förstoringsglas på läsglasögonen, hämtade till och med en lampa till. Tror nästan det vart mer marokanskt än då när det var veckans tema, men här kommer mina rutor.
Ovanpå Isadoras paradise green, gjorde jag guld rutor av Zoya´s Ziv och Color club´s sex symbol, och några prickar på det, för det såg så stelt ut. Lite snett och vint, samt torrt som vanligt, men väldigt blingigt och då är jag rätt nöjd;) Kolla in rutor hos http://lelack.blogspot.se/












Kommentarer

  1. Superfint! Vilken kul tolkning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det blev onekligen lite annan tolkning, för jag hade velat göra fint skotskrutigt, men förstod i tidigt skede att det var jag inte kapabel till:)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack, ibland får man nästan till det:)

      Radera
  3. Fin och påhittig tolkning - färgerna är jättesnygga ihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta, men jag vet aldrig vad jag ska göra när jag börjar, det blir som det blir oftast.

      Radera
  4. Jättefint! Färgerna är perfekta tillsammans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nu tror jag nästan på det själv också :)

      Radera
  5. Väldigt fint, gillar framförallt pekfingret där mönstret vävs ihop mer än på de andra naglarna. Snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kan liksom aldrig stilla mej, måste testa alla möjliga varianter:)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg