Testagram Januari.

Älskar dessa paket från Testagram. Som jag ser nu har höjt till 79kr per box(ej per månad)
Finns crisp har jag ju käkat sen barnsben, men just nu gör jag ett tillsvidare uppehåll med gluten så detta får övriga i familjen äta. Men dom är gjorda i en större version för att kunna vara lite mer lagom som frukostmacka, smart.
Lindt Hello my name is sweet popcorn, jag har fuskat och ätit några bitar och jag fick verkligen anstränga mej för att inte smacka i mej hela. Innehåller kornextrakt...jaja
Loka blåbär och hallon, låter helt ok.
Finnerödja Bara bär, var jag tvungen att testa först av allt. Så perfekt till allt, varför har ingen kommit på det tidigare. Här i smaken Havtorn/Mango, lite syrlig och enligt mej perfekt. Finns även i smakerna Blåbär och i Hallon.
Remi Caramel är en lyxig liten kaka och den tänker jag ha att bjuda på när det kommer finfrämmande.(som inte är så nördiga som jag)









Allra mest gillar jag den sista, "sylten" som när den öppnats står sig 5 dagar i kylen.
Perfekt på bananpannkaka eller i smodin mm
Tyvärr gillade jag även chokladen med majs i, men den innehåller både palmolja och kornextrakt så jag kommer troligen inte att köpa den.

Kommentarer

Populära inlägg