Smutskants manikyr.

Jag experimenterar med stripes. Tänkte att jag skulle göra annorlunda än att sätta den på själva yttersta tippen. Så jag satte tejpen över det som sticker ut...lät ju inte vettigt men man ser ju var jag satte den på bilden nedan. Där det är minst färg helt enkelt. Tanken var att ha det bruna essie på tippen och Opi på den övre och inget mer än garlic under, på mitten. Garlic? Läs här.
Men hur tänkte jag där, det blir ju sådana gupp liksom. Och min risiga vita nagel linje syns ju..bahh så fult.
Jag har ju inte ett endaste grönt lack, så jag kan ju inte vara med hos Karin på Grön Onsdag, vilket jag sörjer. Men vill ni kika in där så finns länken här http://vackerunderbar.se/

Då kommer jag på, att jag kan sätta lite prickar....



Men tyckte kontrasten var för stor mellan det bruna i prickarna och den bruna tippen som jag målat Opi över för att minska på guppen. Så då målade jag med Opi över hela nageln igen. Och ymnigt med Seche vite över. Det blev typ 100 lager.



Och det matchade verkligen min hemmaslappar stil idag.




Kommentarer

Populära inlägg