Refunder.se

Jag måste slå ett slag för Refunder.se. Har haft den sedan förra året men igår klickade jag över mina sparade pengar till min Paypal. Känns riktigt nice att få lite kosing tillbaka på mina nätköp.
Man reggar sig på deras hemsida och kollar in vilka butiker som finns så man har lite koll innan, eller tar hem Refunderknappen, som håller koll åt en.
Sedan har man olika % på olika butiker, från resor till smink.

På Refunder gick pengaöverföringen som en dans, men har idag ställt en fråga på mailen, ska bli kul att se när svaret kommer.
Har även igår skickat ett mail till Bonusbay som jag inte fått svar på än.

Jag har också Bonusbay.se och håller på att kolla upp vilken jag gillar mest.

Nu har jag fått trevliga svar från båda. Och pengaöverföringen gick lika bra på båda, så jag kan inte kora någon av dom. Dom har lite olika % så har man tid som jag ,så kollar man in båda innan man bestämmer sig  för vilken man vill gå genom just den gången.
Här under sitter än länk som ger oss båda 50 kronor i bonus.

http://www.refunder.se/bjud-in/54f0893605c71


Kommentarer

Populära inlägg