10 Tomma (empties)


Hand soap aloe vera från Urtekram, köpt på Ullared och jag gillade den
Aubrey rosa mosqueta shampoo, köpt från iHerb, har jag också gillat, drygt och bra.
Monuspa massage & body oil, från Glossybox, använt den som en tvättolja i duschen, ok inte mer.
B.O.N moisturising cleanser, från Glossy även den, gillade att tvätta av ansiktet med den.
esse cream cleansser, vann ju ett resekit från esse och har älskat alla produkterna, underbar.
Burt´s bees lemon butter cutlic cream, älskar jag också, finns redan en ny vid min tvfåtölj.
Konjac svampen minns inte rätta namnet på den, den första gillade jag massor men det avtog sen.
LÓccitane handkräm med mandelmjölk, gör det den ska, gillar den också.
Sist kommer 2 prover som följt med från Kicks eller Skincity,
Exuviance hydrating eye complex, som jag inte hann märka något resultat av, och Jabushe intensive age defese EYE, som är full av poo och som jag nästan skäms för att säja att den var superbra. Vet inte hur och varför men den har trollat bort påsar, rynkor och det lilla mörka jag hade under mina ögon. Ok helt barnrumpeslät blev jag inte, men klart minst 10 år yngre. Nu är den slut och jag antar att allt då blir som förr...Askungekräm:)

Kommentarer

Populära inlägg