benefit roller lash mascara.

Inköpt på Sephora för mer pengar än jag någonsin lagt ut för en mascara.
Jag har hemskt raka fransar, alltså dom pekar mer nedåt än uppåt, så jag böjde fransarna fast man inte skulle behöva det dom 5 första gångerna.
Men imorse tänkte jag att jag prövar utan fransböjaren och kör på med mascaran bara.
Och vet ni, det funkar lika bra...impad.
Och nu har jag kört utan att böja dom nästan en vecka, still good.
Rulla bara ner om ni vågar se ett prickigt åldrat fejs:)




Vet att det är en rätt hemsk bild, har just tvättat håret och har lyckats smeta ut lite runt ögat och allt stök i bakgrunden bjuder jag på. Men vill bara visa att dom är klart godkända i böj liksom.
Är jag fräknig eller inte...jo
Här retuscheras inga bilder inte. Pang på bara.
Sephora 235kr
Och får i betyg en 4 av 5 av mej. Hade blivit full pott om inci varit annorlunda.






Kommentarer

Populära inlägg