Hallaballo nailart och blå Måndag.

Jag lackade ena handen och skulle sedan bara sätta på en film till kidsen och vad gör jag, slår i förstås och sabbar 2 naglar. Blev så sur att jag bytte lack,( på dom jag sabbade) till ett jag köpte på Ica idag.
Det blå inköpt i Tyskland och heter blue abyss och är ett Riva del loop/young från bloggers collection by Irina, mycket vackert blurp jelly.
Tror det slutade på 4 lager på båda färgerna. Men ändå vnl på det blå.
Och det gröna som ser fint neonigt ut i flaskan är ett Ingrid cosmetics i färgen love story. Som tyvärr visade sig vara mer gult än grönt för min smak. (aldrig hört talas om Ingrid innan)
När jag började måla var det för att det är blå Måndag idag och jag självklart ville vara med hos Emelie, men inte säker på att jag platsar med denna cirkusmanikyr.Men hon får väl kasta ut mej då;)
Kolla här om jag är med eller utslängd. http://makeupbyblowfish.blogspot.se/







 Den andra handen visas på Onsdag;)















Kommentarer

  1. Glad och fin manikyr! Det var ju massa blått i den så tror nog Emelie godkänner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja den vart ju nästan lite för glad;)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg