Rawfood challenge dag 6.

Frukost: Mynta nicecream. Bananer, mynta, carob och lite vetegräspulver.

Babbel: Frukost fick intas i bilen på väg in till staden, lite stressad så där. Sägas kan att för en gångs skull kunde man borsta tänderna och sedan äta. Denna smakar ju mint:) Men hade kanske önskat prova med lite myntaextrakt i, som jag inga hade hemma.

Lunch: Smodi på 4,7dl apelsinjuice,, 2,5 dl spenat och 1 dl basilika.
Babbel: Inte mycket av lunch för mig, så det blev lite frukt också.

Middag: Salladen igen:(
Babbel: Hade middagsgrillningsgäster som häpnade över hur mycket jag åt. Men det är mest blad i form av krispsallat, babyspenat,ruccola, rödkål, paprika,rödlök,gurka, avokado, mango och en dressing på tomater, vitlök, chili, lite avokado, basilika, koriander, citron och lite havssalt. Var tvungen att hotta upp det lite, får inte i mig den annars.
Kan ju säga att det tar ett tag att äta upp allt.
Åt nog vid 18.30 och höll mig mätt resten av kvällen, fast vi inte kom hem förrän rätt sent efter att ha surprisat mellandottern med familj på Kolmårdens camping allihopa.

Kommentarer

Populära inlägg