Rawfood challenge dag 7.

Frukost: Smodi en bit rödkål, 1/4 ananas, 4 apelsiner och en näve spenat åkte in i juicern, mixade det sedan med 1 mango. 
Babbel: mådde inte görbra i morse efter mitt sedvanliga kaffe, fick lite blodtrycksfall. Fick moffa i mig en banan och 1 glas vatten och krypa ner i slafen igen en stund.Aldrig varit med om en sådan stark rödkål förr..


Lunch: Fruktsallad på 6-7 frukter. Vatten och honungsmelon, persika, äpple, och blåbär. 
Babbel:
Orkade inte äta allt så jag tog det mesta av blåbären och persikan och gjorde en nicecream på 3 frusna bananer och dom. Delade glassen i 2 och åt den ena delen i bilen igen.


Middag: Sallad igen. 
Av spenat, stjälkselleri, sallat, ruccola, champinjoner, tomater, paprika, vattenmelon, koriander, basilika och ett par msk av dressingen från igår.
Babbel:
Tror jag lägger ner lite här, men ska försöka äta så mycket rått jag kan,, men tror jag äter för lite och dricker på tok för lite.
Jag är ingen storätare och har svårt att tugga i ca 30-40 minuter vid varje mål. Har ont i huvudet varje dag, men jag tror fortfarande att det är utrensning av gifter.
Har ju ätit medicin sen -98 varje dag, ja nu med även om jag inte nu äter cellgifterna sen i Juli förra året. Men läkaren sa åt mig att börja för några veckor sedan, för jag var i ett skov sa hon, jag som inte mått så bra sen evigheter...fattar inget.
Har inte börjat knapra dom än i alla fall. Men ska träffa henne den 26:e, ska bli spännande.
Jag får se hur det blir imorgon, maken är ledig....

Kommentarer

Populära inlägg