Naked lips plush red.

Oops min nagel har gått av igen.
Men Naked lips plush red fick jag i Glossyboxen nu för September, och jag blev väldigt förvånad att den var så pigmenterad som den var. En röd åt kopparhållet färg.
När jag gjorde min egen läppgucka så såg den färgen ut precis så här faktiskt.
Nu för tiden har jag inte koppar/bruna/korall färger, eftersom jag fick en uppenbarelse genom en mejk-kurs hos Makeup store, där tjejen satte på mej ett rosa läppstift och jag blev från den dagen totalt omvänd.
Kan hända är det mitt hår som gör det, från knalligt kopparrött till nu gråslingigt med bara ett uns henna i topparna, eller så är det bara mina synfel som gör att jag gillar dom rosa kulörerna bättre.
Kanske blir det bättre den 14/10 när jag hämtar mina nya glajjor.
Nu koncentrerar jag mej åter på naket lip balmet....mjuk men fast läppguckesmet, kanske blir jag lite orolig för att den ska halka utanför lite. Men den torkade inte ut i alla fall.
Ett mellan betyg blir det. Vill hellre prova ett åt rosa ;)

Kommentarer

Populära inlägg