Perplex ögonfransböjare.

Jag har haft min ögonfranstång i årtionden, men nu är den ranglig och jag såg att en skruv lossnat.
Det var dags att ge sig ut på jakt. Vet att många gillar en den ena, en den andra, men jag har varit sjukt nöjd med min billiga från Perplex. Knatade iväg till parfymbutiken där jag köper gummirefiller till den, men dom hade inte en enda tång...alls
Tänkte att Åhlens måste väl ha någon sort, och där hänger den, alldeles underbar, för 80 kr (hade sen kupong på 50 kr) Så för 30 kr får det gå hur som helst, men hoppas den är lika bra som den förra. Då kan jag ha den tills jag döden dör...


Idag efter att ha provat den i några dagar, vet jag att den inte är likadan som min tidigare. Den är lite svårare nu för dom har gjort den mindre böjd, alltså lite rakare. Den såg lite längre ut, men jag snackar typ 1 mm, men det är väl just för att den är rakare.
Passar inte mitt öga lika bra längre tyvärr, men jag tänker köra på och se om den mjukar upp sig och jag kanske vänjer mej.

Kommentarer

  1. Jag har alltid kört på HM's egna billiga, och tyckt den vart helt okej. Gummiduttarna blev lite sunkiga så jag köpte Perplex på Kicks. Gillar den inte så mycket faktiskt, tycker den nyper mig i ögonlocken :( Blir nog HM's nästa gång igen, eller så får jag botanisera för att hitta nån bättre ;)
    //Katrkr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, den har jag aldrig testat. Kanske ska kolla den då:) Tack.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg