Gratiae provpåsar.

I Glossyboxen fick jag med en påse med testers från GRATiAE och nyss testade jag dom.
Peelingen var en klar åt det blå hållet gelé, som blev till knottror som fastnade som klister i mina små fjun under örat eller kinden( ni vet) får inte bort dom, fast jag sköljt och gnott med tvättlapp i tyg.
Masken skakade jag massor men den rann ut, till sist kom det ut en hård korv typ...lät det sitta i 10-15 minuter.
Sist smorde jag in mej i dagkrämen med dimethicone och kände sedan ordentligt på huden och konstaterar att nej, den gjorde mej inte lenare, men mindre solbränd.
Känns som om produkterna inte var färska direkt.
Sitter nu och knaprar med naglarna på  kindbenen för att få bort klistret. BLÄ!!

Tacka vet jag dessa:
Underbara produkter som jag säljer för att jag gillar dom och för att dom inte är fulla med gifter.
Vill någon veta mer så bara säg till så kommer info direkt.

Kommentarer

Populära inlägg