Dag 2.

Dagen som igår gav ett minne blott och en tingeling souvenir....om nu någon minns den, men det var det första som dök upp i mitt huvud när jag skulle börja skriva,  Pugh Rogerfelts Dinga linga Lena.
Men i alla fall så tyade jag med dag nr 1, med bara 400 gr vitfisk och 4 ägg. Men det där dom säjer om att" jag var aldrig hungrig"..bahh bull, jag var hungrig mellan 21.00 till jag somnade ca 23.30 och det fast jag åt 2 stekta ägg kl 20.30. Fick lägga ner boken och tvinga mej att somna så jag inte kände hungern. Men utom det så gick det helt ok, har väl inte världens lust att äta exakt samma protein idag, vitfisk och ägg, men så får det bli.
Bara 6 dagar kvar nu ju.
Ska försöka att låta bli vågen, vet ju vad det är jag förlorat, meningslöst...
Bild på Maya som här ligger i Kariins knä. Och i Måndags 7/3 började hon äntligen löpa som vi väntat på sedan December, får se om det blir parning nu då kanske.

Kommentarer

Populära inlägg