Dag 4.

Vet att man inte ska väga sig varje dag, men så svårt att låta bli. Lite fjuttigt idag, kan ju vara surkålen och kokosoljan från igår.
Alles Tisdag- Fredag -2,4
Känner en tjej som är en annan hälsocoach och hon är väl mer åt lchf och artegen mat. Hon har igår tror jag det var lagt ut fakta om vad som finns i dessa produkter som hör till detta programmet.
En hemsk massa som tex fruktos, citronsyra från svartmögel, sötningsmedel, dextros mm och det är ju inget jag vill stoppa i min kropp.
Hon skriver också ner dukandieten och att många blev sjuka av den, men den funkade klockrent på mej. Gick ner 16 kg och hade jag bara inte ballat ur helt( efter många år) så hade jag inte behövt detta nu.
Jag måste ha en qvickstart och ett strikt schema att gå på, har nog världens sämsta karaktär. För ska jag tex bara äta mindre spårar jag ur, hittar ursäkter och unnar mej saker...
Blir ägg och fisk idag också, men imorgon ska jag leta upp krav jätteräkor utan salt och tofu, fisk står mej upp i halsen, även med Spicemasters kryddblandningar. Dom är ju nästan dom enda kryddorna(örter undantagna) som inte innehåller salt och socker.
Lånat bilden av Spicemaster.se


Kommentarer

Populära inlägg