Jag överlevde detoxen.

Nu har jag endast ätit vit fisk, ägg och de sista 2 dagarna lite tofu, i 6 dagar(skulle vara 7) men idag så får jag äta proteiner, grönsaker och kolhydrater. Har offret varit värt det? Jag äter ju inte ofta fisk och nästan aldrig tofu annars. Svaret är vikten: -4,5 kg.
Jag har ju fuskat med mitt varma kaffe och lite mjölk i varje morgon, vilket man inte ska. Allt innan lunch ska vara kallt.
Men som sagt jag köper ju inte alla preparat med tillsatser( socker) men att för mej köra strikt efter schema, är ett vinnande koncept.
Nu ska jag njuta , för denna dag är den bästa utom fria ätardagen.
Strax blir det hemmagjord fet kefir med fröblandning och ett kokt ägg. Och till lunch och middag blir det grönsaker, protein i form av bovete och någon kolhydrat tex morot. Ska bli lovely.
Tisdag och Onsdag är bara grönsaker och protein.
Denna vecka ska tydligen också vara en tuff en, vi får snart veta det.
Men torsdag och Fredag är vita rackare igen, alltså bara protein, men dom sista i dessa 12 veckor.
Lånat bild från Kurera.se


Kommentarer

Populära inlägg