Emite Longlash waterproof mascara.

Vattenfast mascara från Emite. Och bara det att den är vattenfast ogillar jag rejält. Men testade den ändå igår. Tyckte först den hade lite svårt att fästa på mina fransar, men oj vilka långa fransar jag fick, så pass att dom dunkade i ögonbrynen.
Fransarna blev längre än med förra månadens lash primer som ändå gjorde mer än bara en vanlig mascara.
Sedan kom kvällens borttagande, försökte först med rengöringsmjölken från scandinavian herbs men det tog för lång tid. Tänkte efter har jag någon rengöringsolja kvar...nepp gett bort alla, tog då kokosolja och vips var mascaran väck. Och utan allt för mycket dimsyn.
Mascaran får kanske som alla konventionella mascaror inte klartecken på innehållet, men i vad den gjorde med mina fransar fick den över godkänt ,VG absolut!!
Vill du också få en box för 139 kr, klicka här.

Kommentarer

Populära inlägg