Insektspimpad Kiwi.

Kan ju inte låta bli ett oklottrat ark, hade jag varit ung hade jag säkert varit och klottrat på tåg eller nåt.
Mina Kiwilackade naglar från igår var ju inte rena så länge.
Ovanpå Oriflames the One kiwi, stämplade jag med en uberchicplatta, nyckelpigor eller om det är fästingar hehe..med Sunset i samma märke. Duttade sedan i det svarta och vita med nailart pennor.
Tycker dom blev rätt ok faktiskt.
Och när jag var på en känd svensk snabbmatsresturang i går och tryckte i mej en halluomiburgare i delifreshpaket, så tittade inte killen på mej utan bara på mina flaxande händer då jag förklarade för honom vad jag ville ha. Det såg jättekul ut.




Inget bildspam idag och inte en enda bild på högern, men den ser likadan ut om man bortser från lite större ögon:(
Tar nu en sväng till vännerna i Borgholm över helgen typ. Ses later on.




Kommentarer

Populära inlägg