Nailwraps från Tvål skincare.

Så har man då testat nailwraps för första gången. Och det var inte lätt med mina galna händer/fingrar, men väldigt kul.
Just dessa var i lite kraftigare kvalitet och det gjorde att de var lätta att sätta på, men efter jag testat dessa, så köpte jag 2 st till.
Men oj vilken skillnad det var, dom var statiska och tunna, skrynklade sig och det blev kaos. 
Skrev det till Anna och eftersom hon är en raring så skulle hon testa dom själv, och skicka mig en annan sort som kompensation. Hur rart är inte det.


Har ju kollat in hur Anna på Tvål gör, så jag försökte göra likadant, att dra lite i wrapsen men då måste jag ha dragit för hårt i peken, för den är ju krympt.
Här finns videon och wrapsen.http://tvalskincare.se/sv/nailwraps.html


Här kom en bild på dom, och då är det här snyggaste handen ska ni veta. 
Vågar inte visa den andra.
Tog bort det på en gång nästan.


Kommentarer

Populära inlägg